اخبار و رویداد

گزارشی از شکوه اولین همایش ملی صنعت سنگ در خمینی شهر

دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر، با همکاری شهرداری این شهر، میزبان اولین همایش ملی صنعت سنگ بود. این رویداد مهم در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال 1403، در تالار شهید آوینی دانشگاه آزاد خمینی شهر، با حضور جمعی از مهمانان ویژه و فعالان برجسته حوزه سنگ برگزار شد.

حضور شخصیت‌های برجسته در این همایش، گویای اهمیت و جایگاه صنعت سنگ در کشور بود. از جمله این حضار می‌توان به معاون محترم نماینده یونسکو، جناب آقای دکتر یوسفی، رییس محترم انجمن سنگ ایران، جناب آقای دکتر شکوری، شهردار محترم خمینی شهر، جناب آقای مهندس حاج حیدری، پیشکسوت گرامی صنعت سنگ، جناب آقای سرتیپی، رئیس محترم دانشگاه آزاد خمینی شهر، اعضای محترم هیئت مدیره اتحادیه سنگ اصفهان، اتاق بازرگانی، هیئت مدیره محترم شهرک صنعتی محمود آباد، فعالان گرامی حوزه سنگ، اساتید و دانشجویان عزیز اشاره کرد.

در این همایش دو روزه، موضوعات مختلف مرتبط با صنعت سنگ مورد بحث و بررسی قرار گرفت. کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه، در قالب سخنرانی‌ها، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، به تبادل دانش و تجربیات خود با یکدیگر پرداختند.

حضور فعالان صنعت سنگ از سراسر کشور، فرصتی ارزشمند برای ایجاد تعامل و هم‌افزایی در این حوزه را فراهم کرد. همچنین، برگزاری نمایشگاه جانبی در حاشیه همایش، امکان معرفی دستاوردها و نوآوری‌های فعالان این صنعت را به بازدیدکنندگان فراهم کرد.

اولین همایش ملی صنعت سنگ، با استقبال گسترده و بازخوردهای مثبت از سوی شرکت‌کنندگان روبرو شد. این رویداد، گامی مهم در جهت ارتقای دانش و سطح علمی صنعت سنگ در کشور تلقی می‌شود و امید است که زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر این صنعت در ایران باشد.

بیشتر بیاموزید :   بازدید علمی دانشجویان رشته زمین شناسی دانشگاه اصفهان

تصاویر این همایش به زیبایی، شور و شکوه این رویداد مهم را به تصویر می‌کشند.

امید است که برگزاری این همایش، نقطه عطفی در تاریخ صنعت سنگ ایران باشد و شاهد برگزاری رویدادهای مشابه در سال‌های آینده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *